Dit keuzedeel bestaat uit zes hoofdstukken waarin studenten leren hoe ze een strategisch communicatieplan en een online campagne opzetten:
Studenten maken kennis met de basisprincipes van marktonderzoek en online marketing.
Studenten leren hoe ze een SWOT-analyse uitvoeren en conclusies trekken over de marktpositie van een bedrijf.
Studenten analyseren hoe klanten zich online gedragen en stellen een klantengedragsanalyse op.
Studenten leren hoe ze een klantreis analyseren en deze vertalen naar een strategisch marketingcommunicatieplan.
Studenten formuleren een campagnedoel en leren hoe ze de klantreis en klantenbenadering effectief inzetten.
Studenten voeren hun campagne uit en leren hoe ze social media en content optimaal benutten voor online marketing.
Werk je met het keuzedeel Verdieping marketingcommunicatie en wil je studenten verder laten ontwikkelen in commerciële communicatie, strategie en online toepassingen? Dan zijn er diverse gerelateerde keuzedelen die dit programma versterken. Bekijk bijvoorbeeld:
Heb je een vraag, idee
of wil je gewoon even
sparren? We denken graag
met je mee!
Wij komen graag langs met een verse kop koffie. Geen standaard afspraak, maar een inspirerend gesprek over onderwijs, Burgerschap en de toekomst van leren.